معرفی ربات های معروف تلگرام

ربات تلگرام یکی از سرویس های معروف این نرم افزار است. این ربات ها هر کدام قابلیت خاص خود را دارند. اما شاید همه این ربات ها را نشناسید. به همین منظور در این مطلب ما ربات های معروف تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.
در این مطلب به معرفی ربات های معروف تلگرام میپردازیم. 

ربات gif
به وسیله‌ این ربات میتوانید هزاران تصویر متحرک جالب را از طریق آرشیو بزرگ سایت Giphy جستجو کرده و ارسال کنید. به عنوان مثال وقتی خوشحال هستید به جای استفاده از یک ایموجی یا استیکر، میتوانید عبارت Happy را از طریق این ربات جستجو کنید و یک تصویر متحرک خوشحالی ارسال کنید:
@gif happy

ربات pic
به وسیله‌ این ربات میتوانید تصاویر موجود در وب را جستجو کرده و ارسال کنید. این ربات از موتور جستجوی Yandex برای جستجوی تصاویر استفاده میکند. به عنوان مثال برای جستجو و ارسال تصویر یک سگ این عبارت را تایپ مینماییم:
@pic dog

ربات bing
این ربات نیز عملکردی همانند ربات pic دارد با این تفاوت که برای جستجوی تصاویر از موتور جستجوی Bing استفاده میکند. به عنوان مثال برای جستجوی تصویر یک سگ، از این عبارت استفاده میکنیم:

@bing dog

ربات wiki
با استفاده از این ربات میتوانید مقالات موجود در وب‌ سایت ویکی‌ پدیا را جستجو کرده و ارسال کنید. به عنوان مثال برای جستجو و ارسال یک مقاله با عنوان Information این عبارت را تایپ میکنیم:
@wiki Information

ربات imdb
وب‌سایت IMDB بزرگ‌ ترین وب‌ سایت مربوط به اطلاعات فیلم‌ ها و سریال‌ ها است. با استفاده از این ربات میتوانید محتوای این سایت را جستجو کرده و صفحه‌ مربوط به فیلم، سریال یا هنرمند مورد نظر خود را ارسال کنید. به عنوان مثال برای جستجوی صفحه‌ مربوط به فیلم Deadpool این عبارت را وارد میکنیم:
@imdb deadpool

ربات bold
با استفاده از این ربات میتوانید متون خود را به صورت درشت، کج و یا با فونت Fixedsys ارسال کنید. برای بهره‌‌گیری از این ربات، پس از درج کاراکتر @ و تایپ عبارت bold یک فاصله تایپ کنید و سپس متن مورد نظر خود را تایپ نمایید. در نهایت حالت مورد نظر را انتخاب کنید تا متن طبق آن حالت ارسال شود.
به عنوان مثال برای ارسال یک متن به صورت درشت ابتدا این عبارت وارد میشود و سپس Bold انتخاب میگردد
منبع: سرزمین دانلود