آموزش رفع بلاک در تلگرام

یکی از مشکلاتی که در تلگرام وجود دارد بلاک شدن به علت ریپورت است. زمانی که شما از تلگرام استفاده تجاری کنید و یا پیام های متعدد به کاربران ناشناس ارسال کنید، این نرم افزار شما را مسدود میکند و شما بسیاری از قابلیت های تلگرام را از دست میدهید.

در این مطلب در مورد بلاک شدن در تلگرام و اینکه روشی برای حل این مشکل وجود دارد یا خیر، بیشتر توضیح خواهیم داد.
مشکل بلاک شدن در تلگرام زمانی رخ میدهد که شما استفاده تجاری از این نرم افزار داشته باشید. استفاده تجاری به معنای تبلیغات کردن یا دادن بیش از حد پیام، به افرادی است که در لیست شماره های شما وجود ندارند.
دلیل دیگری که میتواند باعث بلاک شدن شما شود، ریپورت شدن توسط گروهی از افراد است که در این صورت شما اسپم شناخته میشوید.
در مواقعی که شما بلاک میشود همچنان به تلگرام خود دسترسی دارید و اکانت شما همچنان پا بر جا است، اما بسیاری از امکانات تلگرام را از دست خواهید داد. 
برای مثال زمانی که بلاک هستید و به یک گروه پیام ارسال میکنید این پیام در حالت انتظار باقی میماند و ارسال نمیشود و همچنین به افرادی که در لیست شماره های شما نیستند نمیتوانید پیام ارسال کنید.
شرکت تلگرام زمان مشخصی برای رفع این مسدودی اعلام نکرده است. اما بر اساس تجربیات کاربران، در صورتی که به مدت 40 روز برای کاربران ناشناس پیام ارسال نکنید اکانت شما به حالت قبل برمیگردد و از بلاک خارج میشود.
همچنین بر اساس گزارشات کاربران، حذف اکانت (Delete Account) و ثبت نام مجدد باعث رفع بلاک میشود. البته با این کار همه تنظیمات، گروه ها، و کانال های شما حذف خواهند شد.
سرزمین دانلود