ویژگی های جدید در آپدیت تلگرام

تلگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران میباشد. تلگرام در نسخه جدید خود تغییراتی را در نظر گرفته است تا بتواند نیاز های کاربران را برطرف سازد. در ادامه مطلب با ویژگی های جدید آپدیت تلگرام بیشتر آشنا میشویم. 
در صورتی یکی از کاربردهای تلگرام برای شما استفاده از گروه‌های این سرویس پیام‌ رسان است، پس باید از این نکته آگاه باشید که این سرویس در آخرین به روز رسانی خود محدودیت تعداد اعضای گروه‌های خود را از 1000 نفر به 5000 نفر افزایش داده است.

یکی دیگر از امکاناتی که مدیران گروه‌ ها که در به روز رسانی جدید میتوانند از آن استفاده کنند، امکان پین کردن پست‌ ها در گروه‌ های مختلف است. در این حالت مدیران گروه میتوانند پست‌ هایی را در گروه خود پین کنند که با استفاده از آن، پست مورد نظر برای رویت تمام اعضا تا زمان پین شدن در بالا باقی خواهد ماند. در صورت پین کردن یک پست، افرادی که دریافت اعلانیه را بصورت بی صدا درآورده باشند نیز شاهد دریافت اعلانیه‌ مربوط به پست مورد نظر خواهند بود.
همچنین باید به امکان تبدیل سوپر گروه‌ ها به گروه‌ های عمومی اشاره کرد. در این حالت هر یک از گروه‌ ها را میتوان با استفاده از لینک عمومی به اشتراک گذاشته شده از آن مورد استفاده قرار داده و وارد شد. البته در صورتی که مدیر گروه بنا به دلایلی نخواهد تا یک فرد در گروه مورد نظر قرار داشته باشد، میتواند تمام پست‌ های ارسال شده توسط فرد مورد نظر را حذف کرده، وی را بن کرده یا وی را به عنوان اسپمر معرفی کند.
این ویژگی‌ ها تنها در مورد سوپر گروه‌ ها صادق است، اما مدیران تمامی گروه‌ ها میتوانند ماهیت گروه خود را به سوپر گروه تغییر دهند.
سرزمین دانلود