مسواک جدید اورال‌-بی به تلفن هوشمند متصل می‌شود

 اورال-بي يکي از توليدکنندگان مطرح مسواک در دنيا است و محصولات اين شرکت در کشور خودمان نيز به شدت محبوب هستند. حال اين کمپاني قصد دارد يک مسواک جديد با قابليت اتصال به تلفن‌هوشمند را روانه بازار کند تا به کاربر توصيه‌هاي سفارشي منطبق با نوع مسواک زدن اون را پيشنهاد دهد.

 
مسواک جديد Oral-B از طريق بلوتوث ? به تلفن‌هوشمند متصل مي‌شود و اطلاعات جمع‌آوري شده از نحوه مسواک‌زدن کاربر را به تلفن هوشمند او منتقل مي‌کند. اورال-بي يک نرم‌افزار اختصاصي را نيز با کمک دندان‌پزشکان توليد کرده و در آن اطلاعات جمع‌آوري شده از روش مسواک‌زدن کاربر، تجزيه و تحليل شده و مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و در نهايت توصيه‌هاي شخصي و اختصاصي به کاربر ارائه مي‌شود.
 
اپليکيشن به کاربر کمک مي‌کند تا به شکل صحيح مسواک بزند و آن را در به شکل درست بر روي سطوح قرار دهد. اين نرم‌افزار حتي قادر به راهنمايي کاربر بصورت زنده و همزمان با مسواک زدن است تا کاربر عادت کند که از مسواک به شکل درست استفاده نمايد.
 
اورال-بي براي رسيدن به چنين محصولي جالبي،‌ يکپارچگي قابل قبولي را بين نرم‌افزار و سخت‌افزار ايجاد کرده و از توان تلفن‌هاي هوشمند براي پردازش امور بهره برده است.
 
مسواک هوشمند جديد اورال-بي به‌زودي وارد بازار مي‌شود و قيمت ??? پوند چيزي در حدود ??? دلار يا حدود ? ميليون تومان ناقابل، براي آن در نظر گرفته شده است.
 
منبع : زوميت