راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد

 

در اين مقاله قصد داريم تا راهنماي خريد دستگاه تصفيه آب استاندارد براي شما خوانندگان عزيز شرح دهيم. مهم ترين معرف يک دستگاه تصفيه اب استاندارد و قابل اعتماد برند آن دستگاه تصفيه اب است.

شرکت سازنده ي يک دستگاه آب و يا دستگاه تصفيه هوا نقش مهمي در کيفيت آن محصول دارد. ما در مقاله هاي قبلي بهترين برندهاي دستگاه هاي تصفيه آب را به شما معرفي کرديم.

 

 

راهنماي خريد دستگاه تصفيه اب مورد اعتماد و استاندارد

 

براي خريد يک دستگاه تصفيه آب ايزي ول استاندارد ابتدا بايد نياز خود را از آن دستگاه مشخص کنيد!

مانند اينکه: آيا شما نياز به تصفيه آب خانگي داريد و يا تصفيه اب شرکتي؟

 ايا هدف شما از خريد اين محصول تصفيه اب براي خودتان است و يا کودک خردسالتان ؟

ايا هزينه ي اين دستگاه برايتان بيشتر مهم است و يا کيفيت آن؟

 

متاسفانه يکي از اشتباهات رايج مردم ديدگاه آنها نسبت به دستگاه هاي تصفيه آب و هوا است.

 

 ما از مردم عزيز خواستاريم تا کيفيت را بر قيمت ترجيح دهند و به جاي خريد يک دستگاه غير استاندارد 50 هزار توماني که نهايتا به مدت 1 سال کار مي کند، يک دستگاه تصفيه آب با قيمت بالاتر و کيفيت بالاتر بخرند که دستگاه هم عمر بيشتر کند و کيفيت بالاتري براي تصفيه آب و ميکروب زدايي داشته باشد.

 

 

 

آيا دستگاه هاي تصفيه آب کمکي به گوارش مي کنند؟

 

شايد اين سوالي باشد که براي بسيار از خريدران دستگاه هاي تصفيه آب پيش آمده باشد، آيا دستگاه هاي تصفيه آب کمکي به گوارش مي کنند؟

 جواب اين سوال است بله، چرا ؟

 

چون دستگاه تصفيه آب با پاکسازي، ميکروب زدايي و سبکي آب هضم و نوشيدن آب را بسيار راحت تر مي کند و در نتيجه فشار کمتري به گوارش مي آورد.

 

البته اين نکته را هم بايد در نظر بگيريد که تنها با خريد دستگاه تصفيه آب استاندارد، پلمپ شده و شرکتي بايد اين انتظار را  دستگاه تصفيه آب خانگي داشته باشيد داشته باشيد چرا محصولات غير استاندارد و کم کيفيت علاوه بر کمک نکردن به دستگاه گوارش با تصفيه غير استاندارد آب ممکن است به آن صدمه نيز وارد کنند.

 

 

آيا دستگاه هاي تصفيه آب کمکي به گوارش کودکان و خردسالان مي کنند؟

 

پيشنهاد ما به شما اين است که تا سن 7 سالگي که استخوان سازي کامل مي شود سعي کنيد تا حد امکان از آب تصفيه شده استفاده نکنيد چرا که دستگاه تصفيه آب براي انجام فرآيند سبکي آب مجبور به حذف املاح معدني آب هستند که براي استخوان سازي و تقويت کودکان بسيار مفيد است.