تبلیغات دروغین در مورد آموزش هک تلگرام

این روز ها در فضای مجازی تبلیغات بسیاری را در جهت آموزش هک تلگرام یا فروش نرم افزار های هک تلگرام مشاهده میکنید. بسیاری از کاربران برایشان سوال است که آیا این هک واقعی است. در ادامه مطلب درباره هک تلگرام بیشتر توضیح خواهیم داد. در ابتدا اگر بخواهیم در یک جمله درباره هک تلگرام توضیح دهیم باید بگوییم تمامی این هک ها غیر واقعی بوده و برای سو استفاده و کلاهبرداری از کاربران تبلیغ میشوند.
در اینترنت روش هایی با نام های صد در صد تضمینی به چشم کاربران میخورد که این روش ها ممکن است با توضیح هایی که برایتان ارسال میشوند به نظر واقعی بیاند ولی در عمل خواهید دید که کاملا دروغی بوده و هکی برای تلگرام در کار نیست.
شیوه جدیدی که از آن با عنوان هک تلگرام یاد میشود به این صورت میباشد که کاربر یک اکانت جدید با نام تلگرام برای خود ایجاد میکند و به کاربر تازه کاری پیغامی مانند تصویر زیر ارسال میکند. 
کاربران تازه کار که ممکن است گول این پیغام را بخورند. ممکن است شماره همراه خودرا ارسال کنند و فرد متقلب با استفاده از شماره همراه قربانی اقدام به ایجاد یک اکانت مانند تلگرام دسکتاپ مینماید.
در مرحله بعدی که این اکانت ایجاد شد کد فعال سازی برای کاربر ارسال میشود. در مرحله دوم فرد متقلب درخواست آن کد را از کاربر مینماید و با زدن این کد در نسخه دسکتاپ تلگرام میتواند همزمان به حساب تلگرام شما متصل شود و به تصاویر و پیغام های شما دسترسی پیدا کند.

این روش به هیچ عنوان هک محسوب نمیشود و یک سو استفاده از نا آگاهی کابران به حساب میاید. کاربران با کمی دقت متوجه آن خواهند شد که شرکت تلگرام به هیچ عنوان از کاربران درخواست شماره تلفن همراه و یا کد ارسال شده نخواهد کرد. زمانی که حساب کاربری شما فعال میشود دیگر اختلالی برای آن بوجود نخواهد آمد.

و در آخر این نکته را باید متذکر شویم که تلگرام برای کابران خود با متن فارسی پیغامی را ارسال نمیکند و تنها پیغام ارسالی از طرف تلگرام زمانی است که شما به نسخه جدید نرم افزار خود را آپگرید کرده اید و لیست تغییرات را برای شما ارسال میکند.

باز هم این نکته را متذکر میشویم که تلگرام به هیچ عنوان از شما درخواستی نمیکند و تمامی این روش های به اصطلاح هک دروغین بوده و خود شرکت تلگرام برای کسانی که بتوانند این نرم افزار را هک کنند جایزه بزرگی تعیین کرده است. پس تنها کاری که کاربر میتواند انجام دهد این است که گول این افراد شیاد را نخورند و به هر پیغام ارسالی اطمینان نکنند.
سرزمین دانلود