آموزش دریافت ایمیل از طریق تلگرام

تلگرام نرم افزار پیام رسان برتر کشور است که هر فردی که گوشی هوشمند دارد از آن استفاده میکند. این نرم افزار هر روز قابلیت جدیدی به خود اضافه میکند.

یکی از این قابلیت ها، دریافت ایمیل از طریق همین نرم افزار است.

در این مطلب آموزش دریافت ایمیل از طریق تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.

در قدم اول ابتدا لینک ربات را از fakemailbot@ اجرا کنید.

سپس دکمه‌ Start را برای شروع کار با ربات بزنید.


در صورتی که میخواهید یک آدرس ایمیل با نام سفارشی داشته باشید بر روی عبارت Set و در صورتی که آدرس ایمیل برایتان اهمیتی ندارد از گزینه Generate استفاده کنید.

برای سهولت بیشتر میتوانید از دستور Generate استفاده کنید تا دردسر انتخاب یک نام منحصر به‌ فرد را نداشته باشید.
در هر صورت چه از طریق دستور Set و چه از طریق دستور Generate ، نهایتا ربات به شما یک آدرس خواهد داد که آدرس مذکور با عبارت hi2.in پایان میپذیرد. این آدرس مختص به شماست و تمام ایمیل‌ هایی که به این آدرس ارسال شوند فورا در حساب تلگرام شما نمایش داده خواهند شد. آدرسی که ربات به شما اختصاص داده است را جایی یادداشت کنید چون در مراحل بعدی لازم است از آن استفاده کنید.
برای ادامه مراحل باید به ایمیل اصلی خود بروید و با استفاده از قابلیت ارسال خودکار (Auto Forward) تمام ایمیل‌ های خود (یا آن ایمیل‌هایی که مایلید در حساب تلگرام نمایش داده شوند) را به این آدرس به طور خودکار Forward کنید. تمامی ایمیل‌های فوروارد شده در تلگرامتان نمایان میشود. همچنین هر ایمیلی که به آدرس ایمیل جدیدتان ارسال گردد. 
بدین منظور به ایمیل اصلی خود بروید و در بخش تنظیمات به دنبال عبارتی تحت عنوان Auto Forward یا مشابه آن بگردید و مراحل را طی کنید.
به همین ترتیب میتوانید سایر ایمیل‌ های خود را نیز به این ربات متصل کنید و به محض اینکه ایمیلی به شما برسد از آن مطلع خواهید شد و کافی است به تلگرام خود سر بزنید.
منبع: سرزمین دانلود