دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان بخرم ؟

 از قديم گفتند که هيچ ارزاني بي علت نيست و هيچ گراني بي حکمت نيست . اين جمله نه در صنف تصفيه آب بلکه در کليه ي صنفهاي ديگر نيز مصداق عيني دارد .

اگر شما هم دنبال خريد دستگاه تصفيه آب ارزان هستيد حتما يکي از موارد زير ذهن شما را درگير ميکند:

هزينش زياده ؟

 

فکر ميکنيم همه دارن سرمونو کلاه ميزان ؟

 

قيمتها واقعي نيستن ؟

 

هر چي کمتر خرج کنيم به نفعمونه ؟

 

حالا مگه ميخوام يخچال بخرم ؟ به تصفيه آب ديگه !

 

کلا اينکه هر چي پول بدي آش ميخوري رو قبول ندارم !

 

و کلي حرف ديگه …

 

اولا يک نکته ي بسيار مهم درخريد تصفيه آب خانگي اينه که بدونيم براي چي اين کار رو ميکنيم ؟!

 

چون همسايمون خريده به ما هم پيشنهاد داده؟!

 

خواهرم ميگه حتما بخر؟!

 

ميگن کلاس داره ؟!!!

 

يا اينکه براي سلامتي خودمون و خانوادمون ميخواهيم دستگاه تصفيه آب بخريم ؟

 

به طور کلي هر چيزي که به سلامتي ربط پيدا ميکنه بايد با حساسيت بيشتري به اون نگاه کنيم . اين موضوع خيلي اهميت داره؛ اما بسياري از ما ، انقدري که به مسائل تزييني و چشم و هم چشمي اهميت ميديم به سلامتي و تصفيه آب اهميت نميدهيم .

 

يک مثال ميزنيم ؛ آيا هزينه کردن براي پرده ي منزلمان اهميت بيشتري دارد يا دستگاه تصفيه آب خانگي منزلمان ؟

 

واقعا اين سوال رو هر کسي از خودش بپرسه و يه جورايي خودش رو توي اين موضوع محک بزنه ؛ بسياري از ما براي پرده ي منزلمان بيشتر از تصفيه آب خانگي اهميت قائليم . اين در حالي است که پرده فقط و فقط جنبه ي تزييني دارد ( وگرنه يک پارچه ساده ميتواند پنجره را بپوشاند ) اما تصفيه آب خانگي ، آب مصرفي تمامي افراد خانواده را تضمين سلامت ميکند .

 

اين مثال تنها براي اين عنوان شد که نگاه بهتري به خريد دستگاه تصفيه آب داشته باشيم و به اين معني نيست که به جاي پرده ي زيبا در منزل از يک پارچه ي ساده استفاده کنيم! و يا به دنبال تخيف خريد تصفيه آب نباشيم .

 

 

خوب با اين حساب بايد تصفيه آب گران بخريم ؟

 

 

پاسخ خير است . چرا تصفيه آب گران بخريم ؟ در اين مقاله ميخواهيم بگوييم نه دنبال تصفيه آب ارزان باشيد و نه گران . براي خريد دستگاه تصفيه آب خانگي هوشمندانه خريد کنيد . خريد دستگاه تصفيه آب رو مطالعه کنيد .

 

دقت کنيد که هر چقدر دنبال ارزان بودن برويد در انتها دچار خطا خواهيد شد و شايد توسط سودجويان منحرف شويد . براي مثال يک تصفيه آب خانگي به شما که دنبال خريد ارزان هستيد پيشنهاد ميشود نصف قيمت !!! همين سه علامت تعجب در ذهن شما ، سه موضوع را در ذهن شما به صورت چراغ روشن ميکند ؛ ببينيد درست ميگم ؟

 

* گير آدم منصف افتادم !!!

 

* ببين چقدر سود ميخوردن ، که با نصف قيمت هم سود ميکنن !!!

 

* فروشنده اصليه رو پيدا کردم!!!

 

در صورتي که اين ذهنيت ها کذبي بيش نيستند و باعث گمراهي و به دام سودجويان افتادن ميکند . در اين طور مواقع يه سوالي که ميتونه باعث آگاهي ما بشه اينه که با اين بازار خراب که همه براي پاس چکهاي خودشون اجناسشون رو به قيمت خريد هم ميدن چطور ميشه که بتونن با اين رقابت سنگين يک دستگاهي را دوبرابر قيمت بفروشن ؟

 

هر دستگاه تصفيه آب شش مرحله اي ، تصفيه آب شش مرحله اي واقعي و به درد بخور نيست .

 

اينکه مطرح ميکنيم هوشمندانه خريد کنيد به اين معني نيست که دستگاه تصفيه آبي که قيمت متعادل تر و ارزاني تري دارد را نخريم بلکه با يک تحقيق ساده از صحت قيمت آن مطمئن شويم . خريد مطمئن تصفيه آب باعث ميشود تا هم خريد با کيفيت و مناسبي داشته باشيد و هم از قيمتي که پرداخت نموده ايد خيالتان راحت باشد و هم اينکه از خدمات پس از فروش تصفيه آب راضي باشيد .