استفاده از ربات Clippy برای ساخت آسان استیکر

Clippy یکی دیگر از ربات های فوق العاده تلگرام است که می تواند عکس را از شما گرفته و یک استیکر جذاب تحویل دهد. با استفاده از این روش اصلا به رایانه برای ساخت استیکر نیاز ندارید و از طریق موبایل هم قادر به انجام این کار هستید. عکسی که به Clippy می دهد باید دارای شرایطی باشد:
دارای فرمت PNG باشد.
تصویر بدون حاشیه یا با حاشیه تک رنگ به ربات ارسال شود.
تصویر ارسالی شما به ربات Clippy به صورت یک استیکر بدون حاشیه و با فرمت webp. به شما بازگردانده می شود. توجه داشته باشید که بهتر است عکس ارسالی شما به این روبات از اول حاشیه نداشته باشد، اگر هم داشت این حاشیه حتما باید تک رنگ باشد تا Clippy بتواند آن را تشخیص داده و از دور سوژه اصلی عکس حذف کند. 

در صورت ارسال تصویر JPEG یا دارای حاشیه شلوغ، Clippy عکس شما را به صورت یک استیکر با قاب مربعی شکل تحویل خواهد داد که چندان مطلوب نیست.
برای ارسال تصاویر به Clippy باید مراحل زیر را دنبال کنید:
1- از طریق آیکن ذره بین در منوی اصلی تلگرام، عبارت Clippy را جستجو کرده یا از طریق مرورگر لینک https://telegram.me/clippy را باز کنید. پس از این کار به صفحه مکالمه با این ربات راهنمایی خواهید شد.
2- تصاویر خود را با فشردن گزینه گیره در پایین صفحه انتخاب و به صورت File برای Clippy بفرستید. پس از چند ثانیه، روبات یاد شده استیکری از تصویر ارسالی را به شما تحویل می دهد. حالا می توانید این استیکر را برای دوستان خود فوروارد کنید.

بر خلاف روش ثبت پکیج، استیکرهای ساخته شده توسط Clippy را نمی توانید به آرشیو استیکرهایتان بیفزایید؛ بلکه هر دفعه می بایست عکس را از گالری انتخاب و وارد صفحه مکالمه با ربات کنید تا از آن استیکر بگیرید. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از روش رسمی ثبت استیکرها در تلگرام است. 

منبع:دیجیاتو