گجت پوشیدنی تغییر پذیر با قابلیت سفارشی‌سازی

 تصور کنيد مي‌توانستيد به يک مغازه الکترونيکي مراجعه کنيد و با خريد تعدادي قطعه‌ي مجزا و اتصال آن‌ها به هم ابزار پوشيدني خود را مثلا به شکل يک گردنبد بسازيد و در صورت نياز با جداکردن قطعات گردنبند آن را به يک ساعت هوشمند با قابليت اتصال به تلفن هوشمند خود تبديل مي‌کرديد. اگر چنين ابزاري جزو آرزوهاي شماست مي‌توانيد در Bond Touch به دنبال تحقق آن باشيد. اين ابزار ساده از قطعاتي مجزا تشکيل شده که شما بر حسب نياز مي‌توانيد با اتصال آن‌ها به هم دستگاه منحصر بفرد خود را بر حسب نيازتان بسازيد.

 
ابزارهاي پوشيدني کنوني مي‌توانند ويژگي‌هاي محدودي را به شما ارائه کنند اما اگر مي‌خواهيد آن‌ها را در هم ادغام کنيد و يک ابزار پوشيدني چندکاره داشته باشيد مي‌توانيد به فکر تهيه‌ي Bond Touch باشيد. اين ابزار از قطعات جداگانه‌اي ساخته مي‌شود که کاربر مي‌تواند بر حسب نياز خود هر يک از آن‌ها را تهيه کند و ابزار مورد نظر خود را بسازد. از آن جايي که اين قطعات به صورت مغناطيسي به هم متصل مي‌شوند کاربر مي‌تواند به شکل‌هاي مختلف مثلا دور مچ دست يا آويزان از آن استفاده کند.
 
دو قطعه‌ي اصلي که براي اين ابزار ضروري هستند، يکي مغز آن و ديگري صفحه نمايش است که مغز وظيفه‌ي ارتباط با ساير قطعات و تلفن هوشمند را به کمک بلوتوث 4 بر عهده دارد. وظيفه‌ي نمايشگر هم نمايش اطلاعات و هشدارهايي است که کاربر به آن‌ها نياز دارد.
 
برخي از قطعاتي که هم اکنون براي ساخته شدن در نظر گرفته شده اند، شامل باتري اضافه، قطعه‌ي حافظه‌ي USB و قطعه‌ي مکان يابي است که مي‌تواند اطلاعات مکاني شما را در خود ثبت کند. اپ مخصوص اين ابزار هم امکان ارتباط اين اجزا با يکديگر را فراهم مي‌کند. اين ابزار هم اکنون براي سفارش خريد عرضه نشده است اما شما مي‌توانيد با مراجعه به وبسايت آن تمايل خود را براي توسعه‌ي انواع قطعاتي که مي‌خواهيد اعلام کنيد.
منبع : زوميت