آموزش ویرایش پیام ها در تلگرام

تلگرام در آپلود اخیر خود ویژگی جدیدی اضافه کرده است که کمبود آن تا امروز احساس میشد. در این قابلیت شما میتوانید تا 2 روز پیام های خود را ویرایش کنید. این پیام ها در گروه ها و چت های خصوصی قابل ویرایش هستند. اما شاید هنوز روش استفاده از این قابلیت را نمیدانید.

در این مطلب آموزش ویرایش پیام ها در تلگرام را برای شما آماده کرده ایم.
پیش از هر چیز مطمئن شوید تلگرام خود را به‌ روز رسانی کرده‌ اید. سپس برای ویرایش هر یک از پیام‌ های ارسال شده در گروه‌ ها یا صفحات چت خصوصی، انگشت خود را روی پیام مورد نظر فشار داده و از منوی به‌ نمایش در آمده گزینه‌ Edit را انتخاب کنید.
نکته 1: چنانچه از نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده میکنید میتوانید با کلیک راست روی پیام مورد نظر و انتخاب گزینه Edit عملیات ویرایش را اجرا کنید. همچنین با فشار کلید جهت‌ نما به سمت بالا از روی صفحه‌ کلید نیز به آخرین پیام قابل ویرایش خود هدایت شده و این پیام در حالت ویرایش برای شما نمایش داده میشود.

نکته 2: فراموش نکنید ویرایش پیام‌ های ارسالی فقط تا 48 ساعت پس از ارسال آنها برای شما مجاز است و کاربر مقابل شما در صورتی پیام ویرایش شده را به‌ جای پیام اصلی مشاهده میکند که تلگرام خود را به‌ روز کرده باشد. همچنین پیام‌ های شما پس از ویرایش با برچسب Edited نمایش داده میشود.
منبع: سرزمین دانلود