جدیدترین پهپاد 4 ملخه شرکت DJI

 اين محصول به يک دوربين 14 مگاپيکسلي با قابليت ضبط تصاوير با کيفيت 1080p  و نرخ 30 فريم در ثانيه مجهز است و با استفاده از يک نرم‌افزار تا زماني که پهپاد در فاصله ??? متري از شما قرار داره، قادر به ارسال تصاوير زنده‌ است. اين برد، بيش از دو برابر بيشتر از مدل قبلي اين محصول است. همچنين فناوري پرواز نيز در Phantom 2 Vision+  ارتقا يافته است و حالا مي‌تواند در هنگام وزش باد با سرعت 40 کيلومتر در ساعت نيز موقعيت حين پرواز خود را حفظ نمايد و البته طبق اعلام DJI کنترل اين پرنده بدون سرنشين نيز ساده‌تر از گذشته شده است.

 
 خبر خوش براي علاقه‌مندان به فيلمبرداري اين است که دوربين اين پهپاد داراي يک پايدارکننده الکترونيکي 3 محوري است که منجر به ضبط تصاوير نرم و عاري از هرگونه تکان‌‌هاي شديد مي‌شود. همچنين امکان ثبت تصاوير جذابي تحت عنوان تصاوير از نگاه پرنده نيز در اين محصول وجود دارد. مانند مدل قبلي مي‌توان از GPS که درون اين پرنده بدون سرنشين کار گذاشته شده است براي پرواز در مسير مشخص و تهيه فيلم بهره گرفت. استفاده از GPS امکانات جالب ديگري از جمله کنترل ايمن خودکار که از پرواز شما بر فراز مناطق ممنوعه مانند فرودگاه‌ها جلوگيري مي‌کند، همچنين امکان محدود‌سازي ارتفاع و مسافت پرواز جهت انطباق با قوانين را در کاربر شما قرار مي‌دهد. با توجه به اين‌که هنوز قوانين خاصي براي محدود‌سازي اين پرنده‌ها وجود ندارد، DJI اعلام کرده است که به زودي امکانات موجود در اين مدل را بر روي ساير مدل‌هاي فانتوم هم بکار مي‌برد.
 
البته تمام امکاناتي که نام برديم بهايي دارند و براي سفارش اين مدل مشتريان بايد 1,299 دلار بپردازند که 100 دلار بيشتر از مدل قبلي است. اگرچه قيمت اين پرنده‌هاي بدون سرنشين در طي سال‌هاي اخير کاهش يافته& اما همچنان به قدري گران است که شما بايد در مورد ويديويي که قرار است با استفاده از اين محصول تهيه کنيد کاملا مطمئن باشيد. براي کاربران تازه‌کار شايد مدل Parrot AR.Drone 2 با قيمت 299 دلار مناسب‌تر باشد و البته شايد حرفه‌اي‌ها بخواهند تا از دوربين‌هاي مخصوص خود در پرنده‌هاي بدون سرنشين دقيق‌تر استفاده کنند که بدون ترديد اين امر هزاران دلار براي آنها هزينه خواهد داشت.  
منبع : زوميت