افزودن استیکرهای دریافتی از دوستان به مجموعه استیکرهای شخصی

یکی از قابلیت های بسیار عالی تلگرام، اضافه کردن استیکرهای ارسالی دوستان به مجموعه شخصی است. برای این کار کافیست روی هر استیکر دریافتی یک بار اشاره کرده و حالا گزینه Add to Stickers را انتخاب کنید.
با این کار، درست مثل روش قبلی مجددا پیش نمایشی از تمام استیکرهای آن مجموعه را مشاهده خواهید کرد که در صورت تأیید، همگی شان به مجموعه شخصی شما اضافه خواهند شد. 
برای حذف، مخفی نمودن یا کپی کردن لینک هر مجموعه استیکر هم می توانید به بخش Settings تلگرام مراجعه کرده و سپس از بخش Messages گزینه Stickers را انتخاب کنید.

اپلیکیشن های مخصوص استیکر برای تلگرام
اپلیکیشن هایی برای پلتفرم های مختلف وجود دارند که با نصب آنها، می توانید به دریایی از استیکرهای جذاب و متنوع برای استفاده در تلگرام دسترسی داشته باشید که در ادامه به سه مورد از آنهایی که برگزیده ایم اشاره خواهیم کرد.

استیکرام – دنیای استیکرهای ایرانی
در استیکرام می توانید انواع استیکرهای فارسی و غیر فارسی را به رایگان برای استفاده در تلگرام بیابید. هر چند که تعداد این استیکرها زیاد نیست، اما همگی آنها در انحصار برنامه بوده و توسط گرافیست های متبحر طراحی شده اند.
استیکرام ضمنا یک ویجت شناور هم دارد که برای استفاده از استیکرها، احتیاجی به باز کردن اپلیکیشن نداشته باشید. برای استفاده از استیکرها، در ابتدا می بایست آنها را دانلود کنید و سپس با اشاره روی هر یک، آن را به دوست خود در تلگرام فوروارد نمایید.
منبع: دیجیاتو