مواد بازدارنده آنتی اسکالانت

در حال حاضر بحران کم آبي از مشکلات و مسائل عمده در سطح جهان مي­باشد. بحران فوق در ساليان اخير به طور جدي در کشور ايران نيز قابل مشاهده است. به منظور مقابله با اين موضوع روشهاي شيرين ­سازي انواع آبهاي شور مورد توجه کليه دست ­اندرکاران اين صنعت قرار گرفته است. از ميان روشهاي مختلف ، يکي از اقتصادي ­ترين روشها، روش اسمز معکوس (RO) مي­باشد که اين روش شيرين ­سازي در کشور ما نيز به سرعت در حال گسترش است.

به دنبال اين گسترش و با توجه به حساسيت بالاي دستگاه هاي RO و غشاهاي مورد استفاده در اين دستگاه­ها و نامرغوب بودن بخش عمده­اي از مواد جلوگيري از رسوب (آنتي اسکالانت) موجود در بازار و غير اصل بودن آنها و همچنين قيمت بالاي مواد خارجي موجود در بازار و با در نظر گرفتن نيار مصرف کنندگان به مواد با کيفيت و قيمت مناسب، اين شرکت اقدام به تعريف پروژه تحقيقاتي در باب فرموله کردن و توليد اين ماده در واحد تحقيق و توسعه خود نمود. به دنبال 18 ماه تحقيقات کتابخانه­اي، ميداني و آزمايشگاهي در دي ماه سال 1392 شرکت ايمن­ آب ­کاژه موفق به فرموله کردن و توليد اين ماده گرديده و با برند IPAS110 آن را روانه بازار نمود.
در حال حاضر بازار استقبال بسيار خوبي از اين محصول داشته است. نکته حائز اهميت آن که اين شرکت با توجه به دانش فني موجود، قادر به اختصاصي سازي اين فرمول براي آب هايي با شيمي مختلف مي­باشد و آن را به عنوان مزيتي گران بها به مشتريان خود عرضه مي­دارد.

نام محصول: آنتي اسکالانت IPAS-110