ویژگی های جدید تلگرام نسخه 3.8

به روز رسانی های نرم افزار تلگرام به صورت منظم ارائه میشوند و در هر آپدیت امکاناتی جدید به آن اضافه شده و تغییرات ظاهری بسیاری را مشاهده خواهید کرد. 
در ادامه مطلب شما را با چند ویژگی جدید آپدیت 3.8 تلگرام آشنا خواهیم کرد.

با به روز رسانی تلگرام به نسخه‌ 3.8 شاهد تغییراتی جزئی در ظاهر برنامه به خصوص در نسخه‌ اندرویدی بودیم. Chat Bubble‌ ها یا همان کادر پیام‌ ها تغییر کرده و با وجود جزئی بودن این تغییر، زیبایی بسیاری به آن اضافه شده است. ظاهر این کادرها بیش از پیش به نسخه‌ آیفون تلگرام، و حتی اپلیکیشن واتس اپ شباهت پیدا کرده است.

آیکون Quick Share که در کانال‌ها و در کنار پیام‌های موجود در کانال بود نیز تغییر کرده و حالا با آیکونی زیبا و حرفه‌ای‌تر مواجه هستیم که تناسب قابل قبولی نیز با کادر نوشته‌ها دارد. از موارد دیگری که در این تغییر ظاهری نقش داشته‌اند میتوان به آیکون جدید فایل‌های اتچ شده، کوچکتر شدن گزینه‌های Join, Mute و Unmute در پایین کانال‌ها، تغییر رنگ و Bold شدن دکمه‌ Play در موسیقی‌های دریافتی و ... اشاره کرد که همگی در کنار هم، تلگرام را بیش از پیش زیبا و چشم‌ نواز کرده‌اند.

پیش نمایش استیکرها و امکان ارسال بدون Add کردن آنها
پیش از این هنگامی که استیکر جدیدی را از دوستان خود دریافت میکردید، میتوانستید با لمس آن دیگر استیکرهای موجود در پک را مشاهده کنید و در صورت تمایل برای استفاده از آن، باید ابتدا آن را Add کرده و سپس به ارسال استیکرهای موجود در آن میپرداختید. اما به لطف به روز رسانی جدید تلگرام، از این پس با لمس استیکرهای جدید، پنجره‌ پیش نمایش جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن، علاوه بر آنکه قادرید با لمس گزینه‌ Add Stickers این مجموعه را به استیکرهای خود اضافه کنید، میتوانید بدون Add کردن مجموعه، با لمس هر استیکر آن را برای شخص حاضر در گفتگو ارسال کنید.
سرزمین دانلود