انرژی ابزارهایتان را با دوچرخه خود تأمین کنید

 در حالي که شرکت‌هايي همچون Dahon و Nokia ابزارهاي زيادي را براي شارژ‌کردن گوشي هوشمندتان به شما پيشنهاد مي‌دهند، تقريباً همه‌ي آن‌ها تا حدي جاگيرند و دسته‌اي جداگانه دارند که شما مي‌بايست با چرخاندن آن‌ها، به توليد انرژي گوشي هوشمندتان بپردازيد. روش‌هاي استفاده از انرژي خورشيد نيز محدود به روزهاي آفتابي يا در کل حضور خورشيد است که استفاده از آن‌ها را شب هنگام دچار مشکل مي‌کند. Sinewave راهکار تازه‌اي است که با وجود قديمي بودن ايده‌ي اوليه آن، قادر است انرژي مورد نياز شما را به سادگي تأمين کند؛ ضمن اينکه جاي زيادي نمي‌گيرد و اتصال آن نيز نسبتاً ساده است.

 
اين ابزار شامل يک بخش اصلي استوانه‌اي شکل است که در ميله‌ي دوچرخه‌ي شما قرار مي‌گيرد و يک کابل نيز به آن متصل است که به درون ميله‌ي دسته‌ي دوچرخه‌ي شما مي‌رود و در نهايت به بخش توليد انرژي متصل مي‌شود. حال تنها به رکاب زني شما نياز است که انرژي را مستقيماً به دستگاه خود روانه کنيد. در اين ابزار امکان استفاده از انرژي چرخ‌ها نيز وجود دارد که در اين حالت مولد اصلي از اتصال به چرخ شما، انرژي دستگاه را تأمين مي‌کند.
 
در بالاي بخش استوانه‌اي، يک درگاه اتصال USB وجود دارد که مي‌توانيد با يک کابل کوتاه USB، دستگاه خود را به آن متصل کنيد و از انرژي پاک و خودکفاي خود استفاده کنيد. انرژي که با آن مي‌توانيد به سلامتي خود نيز کمک شايان توجهي بکنيد.
 
اين ابزار هم اکنون با قيمت 150 تا 180 دلار در دسترس عموم براي خريد است.
 
منبع : زوميت